I miss you ....

Dah lama rasanya aku ta update blog neyh..erm..macam2 perkara yang berlaku dalam hidup aku sepanjang aku mendiamkan diri dan menjauhkan diri dari blog neyh..sory ye kengkawan sume sebab xupdt..Hari ni aku punya mood macam kelaut je..Ectly dari semalam..ta tahu la kenapa..Tapi pagi tadi dalam jam 1.25pagi(22hb08),aku dapat satu berita dari pakcik aku..Atok aku dah takde.. ): Dea dah tinggalkan aku..hurm..sebenarnya,aku dengan dea memang rapat..sebab aku ni cucu sulung dalam keluarga dea..So aku selalu dapat layanan yg istimewa dari dea..Hurm...now dea da tade..memang tak an ade pengganti lagi da.....Aku doakan semoga rohnya ditempatkan di tempat orang2 yang beriman <3


# Aku tak sangka Pic ni pic terakhir aku jumpa dea..hurm...atok...anim rindu atok :(

P/s : maafkan anim sebab xdapat untuk tatap wajah atok untuk kali yang terakhir..maafkan anim atok..hurmmmm.... :(
*____________________________________________________*

I miss you
Miss you so bad
I don't forget you
Oh it's so sad

I hope you can hear me
I remember it clearly

The day you slipped away
Was the day i found
It won't be the same

I didn't get around to kiss you
Goodbye on the hand
I wish that I could see you again
I know that I can't ooooooooooooh
I hope you can hear me
Cause I remember it clearly
I've had my wake up
Won't you wake up
I keep asking why
And I can't take it
It wasn't fake it
It happened you passed by

Now you're gone
Now you're gone
There you go
There you go
Somewhere I can't bring you back
Now you're gone
Now you're gone
There you go
There you go
Somewhere you're not coming back

I miss you

Photobucket

0 sudi comment: