Semakin rasa kehilangan

Aku tak tahu ape yang aku rasa neyh betol atau tak...aku takut untuk dikecewakan lagi..aku sayangkan dea..sayang sangat2..sejak semalam dea senyap je..dingin sedikit..bila aku tanye dea ape salah aku,dea cakap aku tak buat salah ape2..cam mana lagi aku na jujur dengan dea supaya dea percaya aku tak buat semua tu..aku demam ari ni..suhu sampai 40c -__- ..aku rindu dea lagi...dea tak macam selalu...banyak diamkan diri..xcall aku..xsms aku..seperti memang aku yang bersalah..ya`allah..berilah kekuatan untuk aku hadapi dugaan untuk mencintai dea..berilah aku kesabaran untuk aku memiliki dea..berikanlah aku ketenangan di saat dea sedang ada masalah..jika aku diberi pilihan...aku rela buat apa saja,asalkan dea tahu aku benar2 mencintai dea..dah lama aku tak rasa bahagia cam ni...ya! Sejak mengenali dea,aku sudah mula kenal erti kebahgian..aku sudah mula kenal erti pengorbanan..aku sudah mula kenal erti cinta dan kasih sayang...aku harap,dea tahu aku cintakan dea sangat2..aku tahu aku banyak susahkan dea..aku selali bagi dea tekanan...hurm...aku memang tak gune kan. :'(












1 sudi comment:

Dunia Ekin said...

ape anm rase tak seteruk ekin rase. derite ekin lalui cukup sh nk di lupekan., ekin xmintk semue ni terjadi... tpi tkdir tuhan tu telah menntukn sglenye. sehingga kini ekin mmg x boleh lupekan die